خريد بک لينک
رزرو آنلاين هتل خارجي
خريد سکه ساکر
زیرمانیتوری مدیریتی
رزرو آنلاين هتل خارجي
ثبت شرکت لهستان
فلنج
ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل خودرو تصادف از جلو بر اساس نیروهای بخش سازه
<-BloTitle->
<-BloText->

عضویت در سایت
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
ادرس سایت یا وبلاگ : http://
سال تولد:
جنسیت :
وضعیت تاهل :
کشور : (کشور محل سکونت)
شهر :
آیدی یاهو :
کد امنیتی : *

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
<-TalarTitle-> <-TalarSub-> <-TalarHit-> <-Talarwriter->

تاريخ : سه شنبه 20 آذر 1397 | <-PostTime-> | نویسنده : مهندس کشاورز | بازدید : <-PostHit->
ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل خودرو تصادف از جلو بر اساس نیروهای بخش سازه

ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل خودرو تصادف از جلو بر اساس نیروهای بخش سازه

دانلود ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل خودرو تصادف از جلو بر اساس نیروهای بخش سازه

تصادف
خودرو
مکانیک
دسته بندی ترجمه مقاله
فرمت فایل docx
حجم فایل 843 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 9

عنوان انگلیسی مقاله: Analysis of Vehicle’s Frontal Crash Based on Structures’ Section Forces

عنوان فارسی مقاله: تجزیه و تحلیل خودرو تصادف از جلو بر اساس نیروهای بخش سازه

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 9

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد

قیمت : 12500 تومان

 

چکیده ترجمه :

در این مقاله یك روش جدید برای نیروهای بخش سازه ای  با تجزیه و تحلیل در تصادف از جلوی خودرو مورد استفاده قرار گرفته است. مدل المان محدود از یك ماشین سواری ارائه شده است. طبق اصل اساسیدر روش دینامیك المان محدود غیر خطی،تصادف براساس معادله FE گسسته بوجود می اید.. تصادف از جلوی سیستم ماشین یكپارچه توسط LS-DYNA شبیه سازی شده و نتایج ان از جمله ساختار نیروها و زمان جذب انرژی و اثربخشی جذب انرژی اصلی و انتقال مسیر انرژی و تغییر نیروها بدست آمده است. شبیه سازی نتایج نشان می دهد كه نیروهای بخش سازه ای با دقت می تواند پیش بینی شود. و همچنین انتقال نیروها در فرایند تصادف مشخص شود. این روش یك ابزار مهم برای بهبود عملكرد ساختار خودرو را فراهم می كند.

كلیدواژه ها: تصادف از جلو، جذب انرژی، نیروهای بخشی، شبیه سازی.

مقدمه:

شبیه سازی كامپیوتری در برخورد خودرو به طور قابل توجهی در چندسال گذشته بهبود یافته است. با پیشرفت  در تكنولوژی كامپیوتر و كدهای المان محدود غیرخطی(FE)، مدل مقیاس كامل بوده  و شبیه سازی چنین پدیده های  پیچیده ای در حال تبدیل به فرایند انجام هستند. شبیه سازی المان محدود در درجه اول در مدل خودرو و ویژگی های تصادف متمركز می شود. این اجازه می دهد تا ارزیابی خطرات به طور مستقیم و صدمات وارده به سرنشینان با استفاده از داده های شبیه سازی شده ارائه شود. پایگاه در تئوری محاسبات عددی ، تكرار تصادف و تكمیل مدل المان محدود از یك ماشین است. براساس CMVDR-294، تصادف از جلو با موفقیت شبیه سازی شده و نتایج از جمله خودرو، رابطه انتقال انرژی و نیروهای بخش ساختاری را در روند تصادف ارائه...

دانلود ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل خودرو تصادف از جلو بر اساس نیروهای بخش سازه







ادامه ي مطلب


امتیاز :


طبقه بندی: ،
ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل خودرو تصادف از جلو بر اساس نیروهای بخش سازه ,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *


<-BloTitle->
<-BloText->

آگهی رایگان سرگرمی خرید
فروشگاه اینترنتی گیرنده دیجیتال موبایل