خريد بک لينک
رزرو آنلاين هتل خارجي
خريد سکه سوکر استار ارزان
دانلود زیرنویس فارسی
رزرو آنلاين هتل خارجي
بسکتبال
فلنج
ترجمه مقاله کنترل ترکیبی در سرعت طولی و کشش وسایل نقلیه
<-BloTitle->
<-BloText->

عضویت در سایت
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
ادرس سایت یا وبلاگ : http://
سال تولد:
جنسیت :
وضعیت تاهل :
کشور : (کشور محل سکونت)
شهر :
آیدی یاهو :
کد امنیتی : *

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
<-TalarTitle-> <-TalarSub-> <-TalarHit-> <-Talarwriter->

تاريخ : دوشنبه 30 مهر 1397 | <-PostTime-> | نویسنده : مهندس کشاورز | بازدید : <-PostHit->
ترجمه مقاله کنترل ترکیبی در سرعت طولی و کشش وسایل نقلیه

ترجمه مقاله کنترل ترکیبی در سرعت طولی و کشش وسایل نقلیه

دانلود ترجمه مقاله کنترل ترکیبی در سرعت طولی و کشش وسایل نقلیه

کشش وسایل نقلیه
کنترل ترکیبی
سیستم هیبریدی
محدودیت لغزشی چرخ
سیستم خودرو
کشش خودرو
دسته بندی ترجمه مقاله
فرمت فایل docx
حجم فایل 526 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15

عنوان انگلیسی مقاله: Hybrid Control for Longitudinal Speed and Traction of Vehicles

عنوان فارسی مقاله: کنترل ترکیبی در سرعت طولی و کشش وسایل نقلیه

فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 15

جهت دانلود رایگان نسخه انگلیسی این مقاله اینجا کلیک نمایید

ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد

قیمت : 16500 تومان

 

چکیده ترجمه :

در این مقاله یک رویکرد سیستم هیبریدی در سرعت طولی و کنترل کششی از یک وسیله نقلیه با محدودیت لغزشی چرخ ارائه شده است. سیستم خودرو به عنوان مدل ترکیبی است، که در آن سیستم به زیر سیستم های محلی تقسیم شده و زیر سیستم هابرای کنترل وسیله نقلیه از نظر حالت های کنترل و منطقه عامل، انتخاب شده است.برحسب طراحی ،یک مقدارسرعت مورد نظر ارائه شده است.درحالیکه حفظ محدودیت ایمنی از لغزش بین چرخها و زمین باید مقدارکمتری داشته باشدتا از لیزخوردن جلوگیری کند.نتایج شبیه سازی برای نشان دادن امکان سنجی سیستم کنترل ارائه شده است.

1-مقدمه:

با افزایش تعداد وسایل نقلیه ،ایمنی رانندگی، یکی از نگرانی های عمده در جامعه و صنعت خودرو و مهندسی کنترل است.تلاشهای قابل توجهی برای بهبود رانندگی ایمن ،همراه با تلاشهایی برای بهبود عملکرد وسایل نقلیه ارائه شده است.

در این میان که ایمنی رانندگی تهدیدکننده است،وضعیت خطرناک عمده، لیز خوردن است که رانندگان ممکن است باآن روبرو شوند.به عنوان مثال ،تکه های یخ در جاده هادر زمستان می تواند باعث این مشکل شود.کنترل خودرو به طور قابل توجهی ایمنی راننده را در چنین شرایطی تامین کرده و همچنین بهبود حرکت طولی و جانبی خودرورا در پی دارد.در حالت کنترل کششی خودرو ،لغزش بین تایر و زمین یک متغیرمهم است و به عنوان یک منبع تولید نیروی اصطکاک کششی برای سرعت بخشیدن ویا کاهش سرعت وسیله نقلیه در نظر گرفته می شود .این لغزش به عنوان یک کلید در خاصیت ضد لغزشی در نظر گرفته شده است.

بسیاری از نتایج در شناسایی رابطه بین لغزش چرخ دنده و نیروی کششی اصطکاکی می باشد.با این حال نشان می دهد که شرایط، غیر خطی بوده و عدم قطعیت در کشش خودرو ،کنترل را مشکل می کند.

دانلود ترجمه مقاله کنترل ترکیبی در سرعت طولی و کشش وسایل نقلیه







ادامه ي مطلب


امتیاز :


طبقه بندی: ،
ترجمه مقاله کنترل ترکیبی در سرعت طولی و کشش وسایل نقلیه ,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *


<-BloTitle->
<-BloText->

آگهی رایگان سرگرمی خرید
فروشگاه اینترنتی گیرنده دیجیتال موبایل